Hur kan vi hjälpa dig?

Vi på supporten finns till för att lösa era problem och hjälpa våra kunder utveckla sina verksamheter. Att du som kund är nöjd och att våra system är tillgängliga för er verksamhet är vår högsta fokus. Kontakta oss på det sett som passar er bäst nedan.

Kontakta support

För att registrera ett supportärende ring oss på 08 29 56 50, skicka ett mejl till support@rektron.se eller fyll i formuläret till höger.

Supporten är öppen mån-fre 09:00-16:00
Helgdagar har vi stängt och dagen före helgdag stänger vi 12:00.

Fjärrsupport

När du blir ombedd av vår supporttekniker, klicka på knappen för att ladda ner teamviewer som möjliggör uppkoppling mot vår tjänst för fjärrsupport.

Välj att köra/öppna den programfil som laddas ner.

 

Vanliga
Frågor & Svar

  • Vår support är öppen vardagar mellan 09-00-16:00 om inte annat är specificerat i avtalet. Du kan nå supporten via vår kontaktsida, telefonnummer 08 295650 eller på support@rektron.se

  • Vi hjälper dig om du stöter på några tekniska problem med våra lösningar eller om du har några frågor gällande dem. För övriga frågor kontakta gärna sales@rektron.se

  • Vi försöker alltid svara och återkomma så fort det är möjligt. Vi svarar så snabbt vi kan vardagar 09:00-16:00, vanligtvis återkommer vi inom 24h.

  • Skriv i titelraden "VIKTIGT" eller liknande så kommer vi att prioritera ärendet

  • Absolut. Kontakta vår support så hittar vi en tid tillsammans som passar er. Timpriset ligger på 1250 kr/h

  • Vi kan självklart komma ut till er på plats och hjälpa er. Vi föredrar dock att göra enklare supportärenden via TeamViewer. Kontakta oss så hittar vi en lämplig lösning.